افرادی که در Kate Quinn، یک برند مد که متخصص لباسهای کودکان و نوزادان است، کار میکنند، میگویند که هر زمان که یک مجموعه جدید به فروش میرسد احساس میکنند که میخواهند زیر میز خود پنهان شوند.
آنها شوخی می کنند، اما نه واقعا.
در روزهای رها کردن، کارکنان لباس نوزادی خود را با سفارشهای اینترنتی برای جدیدترین لباسهای ژولیده، ژاکتهای کشباف کوچک و پتوهای قنداقی نرم مواجه میکنند.
پس از فروش یک مجموعه جدید، اغلب در عرض چند دقیقه، بازار فروش مجدد پر جنب و جوشی در سایت هایی مانند Mercari و Facebook Marketplace ایجاد می شود.
جایی که لباس ها و لوازم جانبی ماهی سوف کیت کوین چندین برابر قیمت اصلی خرده فروشی به دلار می رسد.
راشل رد هورس، معلمی مانکن بچه گانه در هاوایی که چند سال پیش کیت کوین را کشف کرد، گفت که خرید برای دو فرزند خردسالش به یک ورزش خون خرده فروشی تبدیل شده است.
او گفت: “همه این بازی این است که چه کسی سریعترین اینترنت را دارد.”
بازارهای آنلاین پر رونق برای چیزهایی مانند سویشرتهای با لوگوی Supreme box و کیفهای دستی هرمس، نه لباسهای کودک، معمول است. اما برای برخی از والدین، مقاومت در برابر کیت کوین تقریبا غیرممکن است.
در رسانههای اجتماعی، طرفداران مبل یافت آباد این برند گروههایی تشکیل دادهاند تا کالاهای خود را به رخ بکشند، از چیزهایی که نمیتوانند به دست آورند شکایت کنند و به خاطر تلاشهایشان برای مقاومت در برابر یک ولگردی خرید دیگر، پیوند بخورند.
- منابع:
- تبلیغات: